Thursday, November 16, 2006

Catalaan van maandag 14 november






En weer was het prijs !! Toffe bende. Goed gelachen. Schitterende sfeer. Alerte vragen die asap op deze blog een antwoord verdienen. Het viel me op dat de linkse helft van het publiek zichzelf wild, enthousiast, uitdagend en ongeremd voelt, terwijl de andere kant van de geïnteresseerden eerder kritisch, aandachtig, iets stiller, des te opmerkzamer waren. Had dit met de drank te maken of met iets anders. Ik weet het niet. Ik kan er natuurlijk ook volledig naast zijn. (Wat het hoogstwaarschijnlijk is).
Nog es bedankt voor die fijne avond Catalunya fans.

Wim, het deed me veel plezier om je nog es te zien. Ik denk met veel plezier en nostalgie terug aan die eerste trainingen in 1977 waar jou en mijn grootvader met pretoogjes toeschouwers waren van ons gewroet met een te grote, zware bal in zwaar slijk. Er zouden nog vele trainingen en wedstrijden volgen. Het werden wonderjaren. Maar dat wisten we toen nog niet.